Flat Preloader Icon mehrdad studio

آتلیه عروس و داماد

انجام ژست عروس و داماد به صورت مناسب در هنگام تصویربرداری، مهمترین نکته ایست که عروس و داماد می توانند با رعایت آن، تاثیر بسزایی در زیبایی فیلم و عکس عروسی خود داشته باشند. استودیو مهرداد، آتلیه عروس و داماد در کرج می باشد که بهترین خدمات را ارائه می نماید.

آتلیه تخصصی عروس

ممنون ازدوستان که به دنبال یک آتلیه تخصصی عروس هستید. با توجه به تعداد بسیار زیادی آتلیه‌های عروسی موجود، انتخاب بهترین آتلیه ممکن است چالشی باشد اما با توجه به برخی از نکات می‌توانیدآتلیه مناسبی را پیدا کنید.

اولین گام برای پیدا کردن آتلیه تخصصی عروس در کرج این است که از دوستان یا خانواده که تجربه از این آتلیه‌ها داشته‌اند، پیشنهاد یا نظر بگیرید. همچنین از طریق جستجو در اینترنت گوگل مپ می‌توانید نظرات کاربران و در شبکه‌های اجتماعی( اینستا گرام , پینترس, یوتیوب ) عکس‌های نمونه کارها را بررسی کنید.
نکته مهم دیگر، این است که با آتلیه‌ مهرداد میرزایی تماس بگیرید و یک قرار ملاقات برای مشاهده نمونه کارها و بررسی خدمات ما را داشته باشید .

آتلیه تخصصی عروس در کرج | عکس اینستاگرامی عروس | آتلیه مهرداد میرزایی

آتلیه عروس و داماد

انتخاب یک آتلیه مناسب مهم ترین تصمیم عروس و داماد برای داشتن یک فیلم و عکس خوب است.داشتن یک ژست مناسب، مهم ترین مسئولیت عروس و داماد برای داشتن یک فیلم و عکس ایده آل است.
در نتیجه آموزش طرز صحیح ژست گرفتن بسیار حائز اهمیت است.داشتن یک ژست مناسب، مهم ترین مسئولیت عروس و داماد برای داشتن یک فیلم و عکس ایده آل است.در نتیجه آموزش طرز صحیح ژست گرفتن بسیار حائز اهمیت است.انتخاب یک آتلیه مناسب مهم ترین تصمیم عروس و داماد برای داشتن یک فیلم و عکس خوب است.

عکس عروس / عکس انستاگرامی عروس/ عکس خواص عروس

مهم ترین نکات در ژست عروس و داماد کدام است؟

اگر می خواهید که تصاویر شما دقیقا همانند تصاویری باشد که شما از یک مدل مشاهده کردید؛ باید همانند همان مدل به تمامی نکات تصویربرداری دقت نمائید.
در غیر این صورت ممکن است نتیجه ی کار برایتان لذت بخش نباشد!مهمترین نکته ای که عروس و داماد بایستی به آن توجه داشته باشند، تماشای تصاویر مختلف در سبک های متنوع میباشد.
هرچه تعداد تصاویری که مشاهده می کنید بیشتر باشد، درک شما از طرز صحیح ژست گرفتن بیشتر خواهد شد.استودیو مهرداد، آتلیه عروس و داماد در کرج، این امکان را برای شما فراهم می نماید که تصاویر مختلف، با پوزیشن های متنوع و به روز را تماشا نمائید و سبک مد نظر خود را انتخاب کنید.حتی می توانید با الهام گیری از تصاویر، سبکی تلفیقی را برای کارتان انتخاب نمائید.

Wedding

photographe

آتلیه عروس و داماد مهرداد استودیو در کرج
آتلیه عروس و داماد مهرداد استودیو در کرج

نکات مهمی که عروس  و داماد عزیز باید توجه نمایند:

عروس و داماد عزیز باید به این نکته توجه داشته باشند که خود را هیچگاه نباید در قالب یک بازیگر و یا یک مدل حرفه ای قرار دهند. توجه به این نکته می تواند استرس آن ها را در مورد چگونگی پوزیشن و ژست گرفتن در روز عروسی کاهش دهد.

در مورد ژست رئال این نکته را متذکر می شویم که؛ عکس رئال به این معنی نیست که از عروس و داماد در حالات غیرمنتظره عکاسی شود، بلکه در این سبک، نوع نورپردازی، نما و زاویه و … کاملا به صورت حرفه ای انجام می شود، اما ژستی که به عروس و داماد توسط عکاس داده می شود، ساده می باشد. زیرا تجربۀ ما در این زمینه نشان می دهد که این نوع از عکاسی در آینده از مد نخواهد افتاد و جذابیت خود را حفظ می نماید. البته سبک عکاسی اسنپ شات و کاندید هم در پکیج عکاسی عروس و داماد لحاظ خواهد شد. به عکاس خود توجه کافی داشته باشید.

نکته ای که باید در این زمینه به آن اشاره نمائیم این است که اگر می خواهید در مجموعه عکس هایی که در روز مراسم از شما گرفته می شود، همه ی موارد به صورت حرفه ای لحاظ شود، در روز عروسی به عکاس خود اطمینان کرده و ژست عروس و داماد و پوزیشن هایی که او برای شما در نظر گرفته است را رعایت نمائید. اگر تمام توان خود را بر این مسئله متمرکز نمائید، به طوری که عکاس مجبور نباشد وقت زیادی را صرف اصلاح ژست شما نماید، پکیج نهایی عکاسی شما، هم از نظر کمیت و هم از نظر کیفیت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 ژست مورد نظر عروس و داماد:

ممکن است بعضی از شما دوستان، عکس هایی را در گوشی خود ذخیره کرده باشید که بخواهید روز مراسم به همان گونه ژست بگیرید و عکاس آن ها را ثبت نماید. عجله نکنید! اجازه دهید عکاس، آتلیه عروس و داماد در کرج ،تمامی ژست های خود را به شما بدهد؛ و نهایتا اگر عکس های گرفته شده شامل عکس های مورد علاقه ی شما نبود، آن گاه از عکاس بخواهید که آن ژست ها را هم برای شما ثبت نماید.

آیا امکان صحبت با کسی که وظیفه عکاسی و فیلم برداری مراسم را بر عهده دارد، هست ؟

بله خانم نظری و آقای میرزایی

آیا آتلیه عکاسان و فیلم برداران خانم دارد ؟

بله

آیا آتلیه ویرایشگران و تدوینگران خانم دارد ؟

بله

عکاس و فیلمبردار روز عروسی برای انجام کارهای خود از دستیار استفاده میکند ؟

بله

آیا آتلیه امکان ساخت کلیپ و عکاسی خارج از شهر یا کشور را دارد؟ توضیح؟

بله

قیمت عکاسی و فیلمبرداری از عروس پکیج کامل چقدر هزینه میشه ؟

قیمت یه پکیج کامل از ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان شروع میشه تا ۶۰۰۰۰۰۰۰ تومان

نمونه کارهاتون داخل سایت خیلی کمه کجا کار بیشتر ببینم ؟

به دستور اماکن نشان دادن کار عروس در داخل آتلیه انجام میشود

Subscribe
Notify of
2 نظرات مشتریات آتلیه مهرداد میرزایی
Inline Feedbacks
View all comments

من کار فرمالیته و‌عروسیم با اتلیه مهرداد میرزایی بود واقعا کارشون عالی و اخلاقشون خوب و با حوصله هستن خیلی راضی هستم از عکس و فیلمهام خوشحالم که شما رو انتخاب کردم

error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
2
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید