Flat Preloader Icon mehrdad studio

لباس بارداری برای آتلیه

لباس بارداری برای آتلیه : عکس‌های دوران حاملگی و زایمان می‌تواند از زیباترین و صمیمی‌ترین عکس‌هایی باشد که انداخته‌اید. پس پوشیدن لباس‌های عالی برای این‌که عکس‌هایتان جذاب به نظر برسد خیلی مهم است. دوست دارید استرسی در کار نباشد. پس اگر در جستجوی لباس بارداری برای آتلیه در کرج یا برای عکس‌های حاملگی هستید، می توانید از لباس های بارداری زیبای موجود در آتلیه مرداد میرزایی استفاده کنید. این لباس ها کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و قبل از نوبت عکاسی بارداری شما شسته می شوند. در ادامه به معرفی چند نوع لباس مناسب بارداری می پردازیم. نکات ذکر شده به شما کمک می‌کند تا شکم شما زیباتر به نظر برسد.



۱)    لباس ماکسی لباس بارداری برای آتلیه

چرا پوشیدن لباس ماکسی بلند بارداری یک انتخاب عالی برای حاملگی است. این‌که فوق‌العاده راحت است. هنگامی‌که برای مدت یک ساعت یا بیشتر در حال گرفتن عکس‌های زایمان در لباس عکاسی بارداری در کرج باشید، راحتی برایتان مهم است. علاوه بر این بر تن هر خانم بارداری جذاب به نظر می‌رسد. این لباس هر چیزی که نمی‌خواهید دیده شود می‌پوشاند و درعین‌حال در قسمت شکم کشیده می شود. قطعاً پوشیدن لباس ماکسی برای عکس بارداری اشتباه نیست.

۲)    کمربند

یک ‌راه عالی برای برجسته نشان دادن شکم زیبایتان استفاده از کمربند است. کمربندتان را از زیر بغل، درست جایی که برآمدگی شکم شروع می‌شود ببندید. این کار هر لباس گشادی را می‌کشد و یک خط کمر ایجاد می‌کند که شکم شمارا نشان می‌دهد. کمربند با هر لباس و پیراهنی چه چسبان و چه باز مناسب به نظر می‌رسد. در آتلیه بارداری با لباس ممکن است این کمربندها برای راحتی شما موجود باشند.

۳)    لباس با رنگ خالص

ازآنجایی‌که تمرکز اصلی در عکس‌ بارداری روی برآمدگی شکم شماست، پس اجازه ندهید هیچ‌چیز دیگری مثل طرح یا چاپ لباس، این تمرکز را از بین ببرد. برای بیشتر نشان دادن برآمدگی شکم لباس‌های بارنگ خالص بپوشید.مانند سفید, قرمز , …. رنگهای روشن  اگر فکر می‌کنید لباس‌های بارنگ خالص خسته‌کننده هستند، از وسایل تزیینی مانند گردنبند و روسری استفاده کنید.

۴)    لباس تنگ


لباس تنگ به عنوان لباس بارداری برای آتلیه  اگر با پوشیدن لباس‌های تنگ راحت هستید و به دیده شدن همه منحنی‌های  یک لباس تنگ زیبا انتخاب کنید. این نوع لباس‌ها واقعاً در بدن خانم‌های باردار جذاب هستند، زیرا بدن واقعی خانم باردار را نشان می‌دهند. بارداری زیباست و اندام خانم‌ها حتی در بارداری زیباست. نشان دادن آن بهترین راه برای احترام به بارداری خودتان است.

سلام مادر های عزیز

سری عکسهای جدید در گالری

برای دیدن نمونه عکسهای بارداری از آتلیه کد ورود دریافت کنید یا حضوری در آتلیه بر روی استارت کلیک کنید


عکاسی بارداری در کرج با لباس بارداری

۵)    دو لباس داشته باشید

 ایده خوبی است که برای عکاسی در آتلیه بارداری دو دست لباس با خود داشته باشید، یکدست معمولی و یکدست رسمی. این قضیه نه‌ تنها به شما امکان انتخاب می‌دهد که کدام‌ یک را در خانه‌تان قاب کنید، بلکه به عکس‌هایتان هم تنوع می‌دهد.

۶) لباس بارداری فانتزی

لباس های فانتزی می تواند برای عکاسی بارداری ایده جالبی نظر برسد.

.لباسها و پارچه های ظریف و مخصوص عکس بارداری یا همان عکس مادری در آتلیه تدارک دیده شده است که عکاس با توجه به چهره مادر و تجربه برای عکسهای انفرادی بارداری استفاده می نماید.ما برای عکسهای انفرادی مادران، لباسها، پارچه ها و کلاه و گل سرهای زیبا و مخصوص داریم و بابت استفاده از آنها، هزینه جداگانه در نظرگرفته نشده است.در صورت لزوم کفشها یا پاپوشهای مناسب با لباس شما که از پیش به طور کامل شسته شده و درون جعبه یا پلاستیک باشند تا اجازه ورود به اتلیه را داشته باشند و لباس داخل آتلیه تعویض میشود بخصوص لباسهای بلندی که بر روی زمین کشیده میشوند.

مشورت با مادر برای انتخاب لباس بارداری برای آتلیه:

انتخاب یک ظاهر طراحی شده معمولاً توسط مشتری انجام می شود. به مشتریان خود بگویید که سه یا چهار لباس مادرانه را برای عکاسی با لباس بارداری تهیه کنند، اما حتما نکات مهم را با آنها در میان بگذارید. آنها به دنبال چه نوع عکسی هستند؟ آیا آنها می خواهند شکم خود را نشان دهند؟ آیا آنها به دنبال عکس های رسمی هستند؟ در هر لباسی می توانید عکس های بارداری را تهیه کنید.

بهتر است لباس هایی که مادر می پوشد رنگ خنثی داشته باشد و از طرح ها استفاده نشده باشد. اگر مادر می خواهد شکم خود را نشان دهد، یک پیراهن دکمه دار که می تواند در قسمت جلو باز شود گزینه هایی را ارائه می دهد. اگر آنها به دنبال ظاهری رسمی هستند، بسیاری از لباس های بارداری زیبا برای عکاسی وجود دارند که ایده آل هستند. استفاده از گل و تاج گل می تواند زیبایی خاصی به عکس های مادر بدهد.

آتلیه بارداری در کرج ژست عکس بارداری خارجی

آتلیه بارداری مهرداد میرزایی سبک کار عکس بارداریکاملا اروپایی. و توسط عکاسان حرفه ای انجام میشود

سوالات متداول در مورد آتلیه عکاسی بارداری

چند دست لباس بارداری در آتلیه مهرداد میرزایی دارید

۱۰ دست لباس در طرح مختلف پوشیده و دکلته

لباس های آتلیه هزینه دارد ؟

خیر کاملا رایگان

عکاس خانوم برای بارداری دارید؟

بله

برای دیدن عکسها رمز گذاشته شده توی سایت چطور باید دید نمونه کارهارو ؟

شما میتوانید تماس با آتلیه داشته باشد و یک رمز یکبار مصرف دریافت کنید . یا به دستور اماکن دیدن نمونه کارها یا از داخل آتلیه

داخل سایت یکسری نمونه کارهاتو نو دیدم همه پوشیده بود عکسهای دکلته یا فانتزی نمیگیرید ؟

بله برای دیدن عکسهای دکلته و فانتزی حتما در داخل اتلیه حضوری باید دید . به دستور اماکن

کلیپ بارداری هم میشه داخل آتلیه درست کرد؟

بله بسیار کار زیبایی می شود.

برای بارداری میشه آلبوم ژورنال درست کرد؟

بله . کار آلبوم ژرنال بسیار حرفه ای و ماندگارتر میباشد

Subscribe
Notify of
0 نظرات مشتریات آتلیه مهرداد میرزایی
Inline Feedbacks
View all comments
error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید