Flat Preloader Icon mehrdad studio

تماس با استودیو


قوانین آتلیه مهرداد میرزایی

                               قوانین آتلیه نوزاد
۱- بهترین زمان برای عکاسی نوزاد بین ۵ تا ۲۰ روزگی می باشد.
۲- به دلیل رعایت بهداشت و حساس بودن عکاسی نوزادبه هیچ عنوان اجازه ورود به آتلیه با کفش بیرون داده نمیشود .
۳- زمان اختصاص داده شده برای عکاسی نوزاد بر حسب مشاوره ای که داد میشود و تعداد در خواستی عکس ۲ تا  ۳ ساعت می باشد .
۴–  از آوردن بیشتر از یک همراه برای عکاسی نوزادخودداری فرمایید.
۵- دوستانی که تمایل دارن عکس خانوادگی یا اقوام داشته باشن کفش تمیز همراه خود داشته باشند.
۶- در حین عکاسی ؛ عکاسی و فیلمبرداری باموبایل ممنوع می باشد .
۷- در طول زمان عکاسی پستونک ؛ شیشه شیر؛ تشک تعویض نوزاد به همراه داشته باشید.
۸- معمولا نوزادها بعد از حمام خواب عمیق دارن بهتره یک ساعت قبل از عکاسی نوزاد و حمام کنید.
۹- داخل آتلیه لباس و اکسسوری مناسب موجود هست نیازبه آوردن لباس نیست . بهتر است یک لباس راحت و تن نوزاد باشه که موقع تعویض لباس بیدار نشه .
۱۰- با اعتماد و آرامش کامل نوزاد دلبند خود را به ما بسپارید چون کادر آتلیه ما افراد مجرب و آشنا به اناتومی بدن نوزاد هستند که با رعایت تمام نکات لازمه بهترین عکاسی را برای شما به ارمغان می اورند .  
۱۱- فایل عکسها چه به صورت ادیت شده یا حتی بدون ادیت هزینه فایل وچاپ یک قیمت میباشد.
۱۲ – آلبوم ژرنال ( آلبوم رشد ؛ آلبوم نوزاد ؛ آلبوم کودک ؛ آلبوم عروس ؛ آلبوم بارداری ….. ) آلبوم هایی که تعداد عکسهای بیشتری در آن طراحی می شود  یادگاری خوبی از آن دوران می باشد . در پایان آماده شدن آلبوم ژرنال فایل عکس ها استفاده شده در آلبوم بدون هزینه در اختیار شما قرار میگیرد . 
۱۳- به دلیل زمان دار بودن پروسه آماده شدن آلبوم اگر در طی این زمان خواهان فایل باشید قطعا با احتساب هزینه جداگانه که مربوط به فایل میباشد در اختیار شما قرار میگیرد
۱۴- رزروهای وقت آتلیه با هماهنگی آتلیه و واریز بیعانه می باشد
۱۵ – چنانچه به هر دلیلی تایم عکاسی کنسل یا جابجاشود . حتما از قبل به آتلیه اطلاع داده و هماهنگ کنید . در صورت جابجایی وقت , بیعانه حفظ و زمان عکاسی جابجا می شود . در صورت اطلاع رسانی شما عزیزان از قبل بابت جابجایی و کنسلی , وقت گذاشته شده بدون  کسر مبلغ بیعانه پرداختی عودت داده میشود . ( بدیهیست در صورت کنسلی وقت در همان روز با کسر ۵۰ در صد , مبلغ بیعانه به احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده عودت داده میشود)  

                         قوانین آتلیه کودک
۱-  به دلیل رعایت بهداشت به هیچ عنوان اجازه ورود به آتلیه با کفش بیرون داده نمیشود .
۲-  دوستانی که تمایل دارن با فرزند دلبندشان عکس خانوادگی یا اقوام داشته باشن حتما کفش تمیز همراه خود داشته باشند.
۳-  زمان اختصاص داده شده برای عکاسی کودک بر حسب مشاوره ای که داد میشود و تعداد در خواستی عکس ۱ تا ۲ ساعت می باشد .
۴- به غیر از همراه پدر و مادر از آوردن همراه دیگر خودداری فرمایید .
۵- در صورت ایجاد هر گونه خسارت توسط فرزندتان جبران آن به عهده خانواده میباشد .
۶- فایل عکسها چه به صورت ادیت شده یا حتی بدون ادیت هزینه فایل وچاپ یک قیمت میباشد.
۷- آلبوم ژرنال ( آلبوم رشد ؛ آلبوم نوزاد ؛ آلبوم کودک ؛ آلبوم عروس ؛ آلبوم بارداری ….. ) آلبوم هایی که تعداد عکسهای بیشتری در آن طراحی می شود  یادگاری خوبی از آن دوران می باشد . در پایان آماده شدن آلبوم ژرنال فایل عکس ها استفاده شده در آلبوم بدون هزینه در اختیار شما قرار میگیرد . 
۸- به دلیل زمان دار بودن پروسه آماده شدن آلبوم اگر در طی این زمان خواهان فایل باشید قطعا با احتساب هزینه جداگانه که مربوط به فایل میباشد در اختیار شما قرار میگیرد.
۹- رزروهای وقت آتلیه با هماهنگی آتلیه و واریز بیعانه می باشد
۱۰ – چنانچه به هر دلیلی تایم عکاسی کنسل یا جابجاشود . حتما از قبل به آتلیه اطلاع داده و هماهنگ کنید . در صورت جابجایی وقت , بیعانه حفظ و زمان عکاسی جابجا می شود . در صورت اطلاع رسانی شما عزیزان از قبل بابت جابجایی و کنسلی , وقت گذاشته شده بدون  کسر مبلغ بیعانه پرداختی عودت داده میشود . ( بدیهیست در صورت کنسلی وقت در همان روز با کسر ۵۰ در صد , مبلغ بیعانه به احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده عودت داده میشود)

                              قوانین آتلیه کودک فضای باز
۱- عکاسی کودک در فضای باز نیاز به حوصله و زمان دارد . و اینکه حتما زمانی را انتخاب کنید که بچه سرحال باشه و استراحت کامل کرده باشد ( اصطلاحا سیر خواب شود) ترجیحا لباسهای راحت و کم برای عکاسی همراه داشته باشید که بچه خسته نشود .و بتوانیم وقت بیشتری برای کودک بزاریم .حتما نوشیدنی و خوراکی مورد علاقه کودک همراه خود داشته باشید ( آب,شکلات , نوشیدنی های شیرین , تنقلات ) برای رفع خستگی کودک و خانواده لازم است . از اکسسوار های کلاه گلسر دستمال گردن پاپیون کفش ست مناسب با لباس همراه داشته باشید .
۲- به هیچ عنوان هنگام عکاسی فضای باز از دو کودک یا بیشتر برای عکاسی  انتخاب نکنید تایم کودک در فضای باز محدود است و خیلی زود خسته میشود.
۳- فایل عکسها چه به صورت ادیت شده یا حتی بدون ادیت هزینه فایل وچاپ یک قیمت میباشد.
۴- آلبوم ژرنال ( آلبوم رشد ؛ آلبوم نوزاد ؛ آلبوم کودک ؛ آلبوم عروس ؛ آلبوم بارداری ….. ) آلبوم هایی که تعداد عکسهای بیشتری در آن طراحی می شود  یادگاری خوبی از آن دوران می باشد . در پایان آماده شدن آلبوم ژرنال فایل عکس ها استفاده شده در آلبوم بدون هزینه در اختیار شما قرار میگیرد . 
۵- به دلیل زمان دار بودن پروسه آماده شدن آلبوم اگر در طی این زمان خواهان فایل باشید قطعا با احتساب هزینه جداگانه که مربوط به فایل میباشد در اختیار شما قرار میگیرد .
۶- رزروهای وقت آتلیه با هماهنگی آتلیه و واریز بیعانه می باشد .
۷ – چنانچه به هر دلیلی تایم عکاسی کنسل یا جابجاشود . حتما از قبل به آتلیه اطلاع داده و هماهنگ کنید . در صورت جابجایی وقت , بیعانه حفظ و زمان عکاسی جابجا می شود . در صورت اطلاع رسانی شما عزیزان از قبل بابت جابجایی و کنسلی , وقت گذاشته شده بدون  کسر مبلغ بیعانه پرداختی عودت داده میشود . ( بدیهیست در صورت کنسلی وقت در همان روز با کسر ۵۰ در صد , مبلغ بیعانه به احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده عودت داده میشود ) 
۸- زمان اختصاص داده شده برای عکاسی کودک در فضای باز بر حسب مشاوره ای که داد میشود و تعداد در خواستی عکس ۲ تا  ۳ ساعت می باشد . 

                                 قوانین آتلیه بارداری
۱-
بهترین تایم عکاسی بارداری ۷ ماهگی میباشد
۲- به دلیل رعایت بهداشت به هیچ عنوان اجازه ورود به آتلیه با کفش بیرون داده نمیشود .
۳- دوستانی که تمایل دارن عکس خانوادگی داشته باشن کفش تمیز همراه خود داشته باشند.
۴- فایل عکسها چه به صورت ادیت شده یا حتی بدون ادیت هزینه فایل وچاپ یک قیمت میباشد.
۵- به عنوان یک عکاس و طی تجربه در این شغل به مادران باردار جهت عکاسی ،پیشنهاد میشود حتی المقدور از آرایش سنگین بویژه استفاده از شنیون وازتافتهای سنگین استفاده نشود.داشتن موی طبیعی مرتب و سشوار شده جلوه زیباتر به عکس مادران باردار میدهد. و صرف زمان بیش از حد در آرایشگاه باعث بیشترخسته شدن و از بین رفتن شادابی و سرحالی مادران میشود.
۶- در صورت استفاده از لباسهای بارداری آتلیه .دوران بارداری بخاطر تغییر هورمون های مادران باردار باعث ایجاد تعریق بیش از حد آنها میشود حتما قبل از عکاسی دوش گرفته شود .
۷- در صورت استفاده از لباسهای بارداری آتلیه . استفاده از کرم و پودر های آرایشی به بدن اکیدا خودداری کنید. با رتوش تمام نقصها برطرف میشود .
۸- آلبوم ژرنال ( آلبوم رشد ؛ آلبوم نوزاد ؛ آلبوم کودک ؛ آلبوم عروس ؛ آلبوم بارداری ….. ) آلبوم هایی که تعداد عکسهای بیشتری در آن طراحی می شود  یادگاری خوبی از آن دوران می باشد . در پایان آماده شدن آلبوم ژرنال فایل عکس ها استفاده شده در آلبوم بدون هزینه در اختیار شما قرار میگیرد . 
۹-به دلیل زمان دار بودن پروسه آماده شدن آلبوم اگر در طی این زمان خواهان فایل باشید قطعا با احتساب هزینه جداگانه که مربوط به فایل میباشد در اختیار شما قرار میگیرد .
۱۰- رزروهای وقت آتلیه با هماهنگی آتلیه و واریز بیعانه می باشد.
۱۱ – چنانچه به هر دلیلی تایم عکاسی کنسل یا جابجاشود . حتما از قبل به آتلیه اطلاع داده و هماهنگ کنید . در صورت جابجایی وقت , بیعانه حفظ و زمان عکاسی جابجا می شود . در صورت اطلاع رسانی شما عزیزان از قبل بابت جابجایی و کنسلی , وقت گذاشته شده بدون  کسر مبلغ بیعانه پرداختی عودت داده میشود . ( بدیهیست در صورت کنسلی وقت در همان روز با کسر ۵۰ در صد , مبلغ بیعانه احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده عودت داده میشود . )  
۱۲ – زمان اختصاص داده شده برای عکاسی نوزاد بر حسب مشاوره ای که داد میشود و تعداد در خواستی عکس ۱تا ۲ ساعت می باشد . 


کرج / جهانشهر / بلوار مولانا ساختمان آرشام طبقه سوم واحد ۳۰۲
برای دریافت لوکیشن بر روی لینکهای زیر کلیک کنید


error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید