Flat Preloader Icon mehrdad studio

عکاسی از عروس در فضای باز

آتلیه مهرداد میرزایی
عکاسی عروس

عکاسی در باغ یا عمارت

 

عکاسی در باغ یا عمارت های زیبا را که برای همین کار ساخته شده اند را هم در نظر داشته باشید. هرچند که ممکن است هزینه های مراسم عروسی تان کمی بیشتر شود اما آوردن چنین گزینه ای نمی تواند خالی از لطف باشد. اگر بودجه تان یاری می کند حتما عکاسی در باغ را به لیست سفارش هایتان اضافه کنید.

زمان مناسب عکاسی در فضای بازعروس:

بعنوان یک عکاس حرفه ای٬ همواره باید آماه باشید تا در هر شرایط نور و یا هر یک از ساعت های طول روز اقدام به عکاسی نمایید. که بهترین ساعت برای عکاسی عروس در فضای باز در کرج٬ ساعتهای نزدیک به غروب آفتاب است. اما در بسیاری از اوقات مجبور هستیم تا در ساعتهای میانی روز و در شرایط تابش شدید و مستقیم نور خورشید اقدام به عکاسی کنیم. در این شرایط  مهارت های خاص کنترل و مهار نور خورشید را باید با خود به همراه داشته باشیم.

همچنین اینکه چه زمانی عکاسی انجام شود به عروس و داماد بستگی دارد. برای کاهش هزینه های سالن زیبایی و از این قبیل می توانید عکاسی فضای باز را در روز عروسی قرار دهید.  حتما شرایط آب و هوایی را بسنجید و باز هم این موضوع برای عکاسی هایی که در روز عروسی انجام می شود بسیار حائز اهمیت است تا از عکاسی فضای باز جا نمانید. معمولا عکاسی در فضای باز در فصول گرم و معتدل سال راحت تر بوده و زیاد وقت گیر نخواهد بود.

آتلیه مهرداد میرزایی
آتلیه عروس مهرداد میرزایی
ژست دو نفره نامزدی

عکاسی از عروس در فضای باز

بسیاری از عروس و دامادها علاقه دارند که از فضای باز و طبیعت برای عکاسی استفاده کنند. به دلیل اینکه فضای آتلیه محدود است و به اندازه طبیعت و فضای باز وسعت و زیبایی ندارد. حال در اینجا قصد داریم نکاتی از عکاسی عروس در فضای باز را بیان کنیم. آتلیه مهرداد میرزائی یک آتلیه عکاسی عروس در کرج می باشد که هم فضای آتلیه مناسب برای عکاسی عروس و داماد را فراهم کرده و هم امکان عکاسی در فضای باز را دارد.
اولین نکته ای که باید در عکاسی در فضای باز توجه داشته باشیم موقعیت سوژه عکاسی نسبت به نور خورشید است. بهترین حالت این است که نور خورشید پشت سوژه باشد به دلیل اینکه حسی رمانتیک به عکس می دهد. از لحاظ فنی به این دلیل بهتر است در پشت سوژه قرار گیرد که سایه های تند بر روی صورت سوژه ایجاد نمی کند.
در صورتی که سیستم نورسنج دوربین که بسیار حساس و دقیق است، اگر تشخیص داد که بخش هایی از صورت به صورت نامناسب نوردهی شده از قابلیت جبران نوردهی دوربین و یا از یک رفلکتور در مقابل سوژه استفاده کنید.

آتلیه عروس در کرجدر عکاسی در طبیعت شما دیگر نور مصنوعی پروژکتورها را در اختیار ندارید تا با دست باز نور را تنظیم کنید. پس در این شرایط شما نمی توانید زاویه نور خورشید را تغییر دهید و باید از سوژه بخواهید تا در موقعیت بهتر قرار گیرند.

اگر تابش نور خورشید بسیار شدید باشد حتما بخش هایی از صورت و بدن سوژه جزییات خود را از دست خواهند داد. باید سعی کنید نوری نرم و یک دست بر روی سوژه اعمال کنید.

درصورتی که شرایط هوا تغییر کرد و هوا ابری بود در این صورت باید شما پشت به نور بایستید و از سوژه بخواهید در مقابل نور قرار بگیرد.

ژست و سبک عکاسی در فضای باز:

علاوه بر نورپردازی، نوع ژست و سبکی که برای عکاسی عروس در این روش انتخاب می شود نیز تاثیر گذار است. اگر عروس و داماد از آن دستخ افراد هستند که به ژست و سبک عکس بسیار حساس هستند پیشنهاد می شود که قبل از عکاسی، ژست های مدنظرشان را پیدا کنند و تمرین کنند.

البته توجه کنید که هر ژستی را نمی توانید در فضای باز استفاده کنید. این که چه ژستی برای عکاسی عروس و داماد در فضای باز مناسب است، تا حد زیادی به نوع فضا و سلایق عروس و داماد می تواند بستگی داشته باشد. از المان های کمکی که مناسب طبیعت هست نیز می توانید بهره ببرید مثل چتر، گل و غیره.

در رابطه با سبک های عکاسی عروس و داماد در فضای باز باید گفت سلیقه های متفاوتی وجود دارد. اغلب عروس و دامادها دوست دارند در فضای باز عکس هنری بگیرند. اگر بتوانید قبل از موعد عکاسی سبک مورد نظر را انتخاب کنید، در روز عکاسی کار را در جهت بهتری پیش می برد. این به این دلیل است که از وقت خود بهترین استفاده را می کنید خصوصا اگر عکاسی در روز عروسی باشد.

 

 

 

چند ایده برای عکاسی عروس در فضای باز:

حضور در میان طبیعت و استفاده از زیبایی‌های آن، برای ثبت عکس‌های عاشقانه دونفره، بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. برای ثبت چنین عکس‌هایی، نیاز به ایده عکاسی عروس و داماد در فضای باز دارید.

در میان درخت ها و در جنگل های زیبا
زمان طلوع و غروب خورشید را فراموش نکنید.
ساحل عاشقانه و رمانتیک دریا
چشم انداز کوه ها
افق های دور
کنار دریاچه ها

عکاسی عروس در فضای باز کرج
عکاسی عروس در فضای باز کرج

عکاسی از عروس و داماد در روز عروسی برای عکاسان روز پر استرسی است. زیرا روز عروسی برای عروس و داماد یکبار اتفاق میفتد و عروس و داماد از عکاس انتظار ثبت لحظات عروسی و جشن به نحو عالی دارند.

Subscribe
Notify of
0 نظرات مشتریات آتلیه مهرداد میرزایی
Inline Feedbacks
View all comments
error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید