Flat Preloader Icon mehrdad studio

عکاسی از کاندیدای شورای شهر کرج

عکس انتخاباتی یا همان عکاسی از کاندیدای شورای شهر یک فرمت عکاسی است که به منظور تبلیغات و کمپین های انتخاباتی از آن استفاده می شود. این نوع عکاسی عمدتاً برای معرفی و تبلیغ کاندیدا و ارائه ایده ها و برنامه های آنان به جامعه استفاده می شود.

عکاسی کاندیدای شورا شهر با هدف جلب توجه و تسلط بر موضوعات مهم برای جامعه انجام می شود. عکس ها در این نوع عکاسی عمدتاً باید قادر به گفتگو با مخاطبان باشند و پیام ها و ارزش های کاندیدا را به آنها منتقل کنند.

عکس ها از موضوعات مختلفی می توانند شامل کنفرانس ها، رویدادهای عمومی ، تجمعات انتخاباتی ، نشست های بحث و بررسی و ملاقات های کاندیدای شورا شهر با مردم باشند. هدف اصلی عکاسان در این نوع عکاسی بر پرتره گرفتن کاندیداها نیست بلکه بر درک پیام های ارسالی و روایت داستان درباره کاندیداها متمرکز است.

عکس انتخاباتی نیز باید از تکنیک های عکاسی مختلفی مانند نورپردازی، ترکیب رنگی، زاویه دید و زوایای متنوع استفاده کند تا توانایی جذب و جلب توجه مخاطبان را داشته باشد.

به طور کلی، عکاسی از کاندیدای شورا شهر نقش مهمی در تبلیغات و کمپین های انتخاباتی دارد. از طریق تولید تصاویر قوی و متنوع، می توان پیام های کاندیدا را به جامعه منتقل کرد.

عکاسی از نماینده مجلس در کرج

حضور سردار استادحسینی عزیز و مهربان فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افتخار عکاسی پرتره در انتخابات مجلس ۱۴۰۲به آتلیه مهرداد میرزایی سپردن ممنون و موفق باشید .

نمونه عکس انتخاباتی | عکس سردار استاد حسینی |
عکس انتخاباتی از سردار استاد حسینی | عکاسی انتخاباتی در کرج|
عکاسی از نماینده مجلس | عکس انتخاباتی | عکاسی انتخاباتی| عکس سردار استاد حسینی

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر سردار استاد حسینی در آتلیه دیدن کنید

عکاسی انتخاباتی نماینده مجلس ۱۴۰۲

عکس انتخاباتی شورای شهر | ژست عکس انتخاباتی |

عکاسی از نمایده مجلس

مهندس بهنام بیجنوند کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان نهاوندکارشناسی ارشد مهندسی برق سیستم های قدرتمدیر امور پروژه های مخابرات و اتوماسیون در صنعت برق کشور

نمونه ژست عکس نماینه مجلس| عکس انتخابات مجلس |
عکاسی اتخاباتی مجلس | 

ژست عکاسی نماینده مجلس |
عکس انتخاباتی | عکس اتخابات شورای شهر|

یوسف آقابگلو کاندید انتخابات مجلس ۱۴۰۲

یوسف آقابگلو کاندید انتخابات مجلس؛


کارشناس ارشد مهندسی صنایع درحال حاضر شغل؛نظارت بر عملکرد نمایندگیهای سایپا در سطح کشور
مدرس دوره مدیریت فروش دبیر سیستم پیشنهادات بهره وری مدیریت شبکه فروش گروه سایپا
سوابق: رییس کارگزینی ۳ شرکت زیرمجموعه گروه خودرویی سایپا عضو تیم بازاریابی منطقه ای در سطح کشور
عضو تیم پروژه منطق حمل کیلومتری توزیع محصولات عضو اتاق بازرگانی ستاد مردمی

احزاب و تشکل های کشوری(سیزدهمین دوره ریاست جمهوری)نماینده هیئت اجرایی فرماندار ویژه کرج در ستاد انتخابات( ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا)

عکاسی نامزد انتخاباتی مجلس خانم ۱۴۰۲

سارا عزتی فر کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهر کرج ، فردیس و اشتهارد

دارای مدرک دانشگاهی کارشناسی ارشد مهندسی عمران سازه و کارشناسی مهندسی مدیریت اجرایی
دبیر رسمی آموزش و پرورش و هنرآموز رشته معماری داخلی با ۲۱ سال سابقه تدریس در هنرستان های فنی و حرفه ای شهر کرج
عضو سازمان نظام مهندسی و دارای پروانه نظارت و اجرای سازه ساختمان  و مجری پروژه های عمرانی

نمونه عکس انتخاباتی خانم | ژست عکس انتخاباتی خانم |

عکاسی انتخاباتی خانم ۱۴۰۲

فاطمه کشاورزی , ارشد آمار و ریاضی سابقه فعالیت در سازمان سنجش آموزش کشور ؛ بیمه ایران ؛روزنامه جام جم البرز و هم اکنون مدیریت مجموعه «گروه صنعتی دراج»

ژست شورای شهر| عکاسی از انتخابات شورای شهر
عکس شورای شهر کرج | ژست شورای شهر |

عکاسی انتخاباتی

دکتر داود محمدی
کد انتخاباتی ۷۵۷هیئت رئیسه انجمن دفاتر پیشخوان استان البرز

عکاسی از کاندیدای شهر/ عکس کاندیای مجلس / ژست کاندیدا /

ژست کاندیدای شورای شهر

ژست کاندیدهای شورای شهر در عکس های انتخاباتی باید به گونه ای باشد که نشان دهنده انگیزه، قدرت و اعتماد به نفس آنها باشد. کاندیداهای شورای شهر در عکس های انتخاباتی باید با خوشحالی و انگیزه به دوربین لبخند بزنند. این نشان دهنده همراهی و ارتباط مثبت با مردم است.

عکس انتخاباتی / ژست عکس کاندیدای مجلس/آتلیه مهرداد میرزایی

نمونه عکس اتخاباتی

یک نمونه عکس انتخاباتی ممکن است شامل تصویری از نام یا عکس کاندیدای انتخاباتی، پوستر‌های انتخاباتی با پیام‌ها و شعارهای مختلف، شبکه فعالیت های انتخاباتی برای رسیدن به رای‌دهندگان به منظور حمایت از یک کاندیدا، یا تصاویری از مردم که در حمایت از کاندیداهای موردنظر خود هستند، باشد.

عکاسی از کاندیدای شورای شهر

حالت قرارگیری بدن در عکس انتخاباتی

کاندیداهای شورای شهر نیاز دارند تا با ژست ها و حرکاتی که بیانگر اعتماد به نفس آنهاست، توجه و اعتماد مردم را به خود جلب کنند. آنها نباید خجالتی یا ترسان باشند.نگاه کاندیداها باید مستقیم و مثبت باشد. این نشان دهنده ارتباطی مستقیم با مردم و قصد برقراری ارتباط درست است.

ژست کاندیدهای شورای شهر در عکس های انتخاباتی چگونه باید باشد؟

ژست کاندیدهای شورای شهر در عکس های انتخاباتی باید به گونه ای باشد که نشان دهنده انگیزه، قدرت و اعتماد به نفس آنها باشد. برخی نکات مهم در خصوص این ژست ها عبارتند از:

  1. لبخند: کاندیداهای شورای شهر در عکس های انتخاباتی باید با خوشحالی و انگیزه به دوربین لبخند بزنند. این نشان دهنده همراهی و ارتباط مثبت با مردم است.
  2. پشتیبانی: در ژست های عکس، کاندیداها می توانند نشان دهنده اتکای خود به مردم و پشتیبانی از مسائل و مشکلات آنها باشند. برای مثال می توانند با نشان دادن چند پوستر حمایتی، به مردمی که آنها را انتخاب کرده اند، ارج نهند.
  3. اعتماد به نفس: کاندیداهای شورای شهر نیاز دارند تا با ژست ها و حرکاتی که بیانگر اعتماد به نفس آنهاست، توجه و اعتماد مردم را به خود جلب کنند. آنها نباید خجالتی یا ترسان باشند.
  4. نگاه: نگاه کاندیداها باید مستقیم و مثبت باشد. این نشان دهنده ارتباطی مستقیم با مردم و قصد برقراری ارتباط درست است.
  5. حرکات: حرکات انتخابی باید معتدل و متعادل باشد. کاندیداها باید از حرکات یا ژست هایی که به نظر می رسد متعادل و مهار شده اند، استفاده کنند. این نشان دهنده کنترل خوب آنها بر خود و مسائلی است که در دست دارند.

به طور کلی، ژست کاندیدهای شورای شهر باید معتدل، اعتماد به نفس، خوشحال و با نشان دادن پشتیبانی از مردم باشد. در ضمن، نمی توان از عکس ها و ژست ها برای دانستن کامل شخصیت کاندیدا استفاده کرد، بنابراین مهم است که به ازای دیدن یک عکس، اطلاعات بیشتری از کاندیداها و برنامه های آنها کسب کنیم.

چند نمونه از عکس انتخاباتی شورای شهر کرج


پیشنهاد ویژه فلاحت پیشه به علی لاریجانی درباره انتخابات مجلس ۱۴۰۲

نماینده ادوار مجلس گفت: هر کدام از نخبگان سیاسی که وارد انتخابات صوری و شکلی شوند، یکی از آخرین فرصت خودشان را برای اثرگذاری مثبت در عرصه سیاسی کشور از دست می دهند.

پیشنهاد ویژه فلاحت پیشه به علی لاریجانی درباره انتخابات مجلس ۱۴۰۲

نماینده ادوار مجلس گفت: هر کدام از نخبگان سیاسی که وارد انتخابات صوری و شکلی شوند، یکی از آخرین فرصت خودشان را برای اثرگذاری مثبت در عرصه سیاسی کشور از دست می دهند.

پیشنهاد ویژه فلاحت پیشه به علی لاریجانی درباره انتخابات مجلس 1402

حشمت الله فلاحت پیشه درباره آرایش سیاسی انتخابات اسفندماه گفت: اگر قرار به انتخابات صوری و شکلی باشد، طبیعتا با لیست هایی مواجه خواهیم بود که هدف شان فقط کسب قدرت است و هیچ کدام برنامه ای برای ایجاد یک شرایط تحولی در جامعه ندارند. در چنین فضایی یک انتخابات با مشارکت حداقلی شکل می گیرد.

وی افزود: هر کدام از نخبگان سیاسی که وارد انتخابات صوری و شکلی شوند، یکی از آخرین فرصت خودشان را برای اثرگذاری مثبت در عرصه سیاسی کشور از دست می دهند. جریان اصلی حاکم بر دو قوه مجریه و مقننه بیشتر به دنبال چنین انتخابات شکلی و صوری هستند تا ترکیبی از همین دو جریان، اکثریت کرسی های مجلس آینده را در اختیار بگیرند.

این استاد دانشگاه افزود: جریان حافظ وضع موجود در دولت طی ۲ سال گذشته مالیات های سنگین را بر جامعه بست، در مجلس نیز نقش ماشین امضای لوایح دولت را بازی کرد و عملا در تصمیم گیری های اقتصادی و سیاست خارجی کشور غایب بود. حتی دولت رویکردهایی را که در قالب لایحه به مجلس نبرد، در قالب مصوبات دولتی به اجرا درآورد و هیأت تطبیق مصوبات دولت با قانون در مجلس نیز کاملا رویه سکوت در پیش گرفت.

ادعای یک فعال اصولگرا درباره نقشه اصلاح طلبان در انتخابات مجلس ۱۴۰۲

کوشکی در گفتگویی گفت: اصلاح طلبان سناریویی را برای باج گیری از نظام آماده کرده بودند تا همچون دوره گذشته در زمان ثبت نام اصلی نامزدها آن را به اجرا درآوردند اما پیش ثبت نام نامزدها همه برنامه اصلاح طلبان را به هم زد.

محمدصادق کوشکی فعال سیاسی اصولگرا درباره برنامه انتخاباتی اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان سناریویی را برای باج گیری از نظام آماده کرده بودند تا همچون دوره گذشته در زمان ثبت نام اصلی نامزدها آن را به اجرا درآوردند اما پیش ثبت نام نامزدها همه برنامه اصلاح طلبان را به هم زد.

بخش هایی از گفت و گوی کوشکی را در ادامه می خوانید:

پایگاه اجتماعی اصلاح طلبان دوره گذشته نیز پای صندوق رأی نیامد و همان زمان نیز سناریوی باج گیری از نظام شکست خورد، امروز اصلاح طلبان یا باید صادقانه ثبت نام کنند و وارد رقابت سیاسی شوند یا آنکه ثبت نام نکنند. از این رو اصلاح طلبان به افراد پلاک سفید خود رهنمود دادند تا برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کنند.

آمارهای جالب از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس ۱۴۰۲

خبر مهم سخنگوی ستاد انتخابات مجلس ۱۴۰۲ درباره زمان اعلام نتیجه صحت سنجی اولیه

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: نهادهای ذی‌ربط بر اساس قانون یک ماه فرصت دارند، صحت‌ سنجی مدارک بارگذاری‌ شده متقاضیان را بررسی و نتیجه آن را نهایتاً تا ۲۳ شهریور به ما اعلام کننند.

خبر مهم سخنگوی ستاد انتخابات درباره زمان اعلام نتیجه صحت سنجی اولیه

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: نهادهای ذی‌ربط بر اساس قانون یک ماه فرصت دارند، صحت‌ سنجی مدارک بارگذاری‌ شده متقاضیان را بررسی و نتیجه آن را نهایتاً تا ۲۳ شهریور به ما اعلام کننند.

خبر مهم سخنگوی ستاد انتخابات درباره زمان اعلام نتیجه صحت سنجی اولیه

«محسن اسلامی» با اشاره به آخرین مهلت پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس دوازدهم از ۱۶ مرداد لغایت ۲۲ مرداد سال جاری اظهار کرد: در مرحله پیش‌ثبت‌نام حدود ۴۹ هزار نفر متقاضی دواطلبی ثبت‌نام کردند که طبق قانون، مدارک آنها را برای ۶ نهاد، یعنی ثبت احوال، فراجا، دادستانی کل کشور، وزارت امور خارجه، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و وزارت علوم (مجموعه وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و حوزه‌های علمیه) ارسال کردیم.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: صحت‌ سنجی مدارک بارگذاری‌ شده متقاضیان از ۲۳ مرداد آغاز شده و نهادهای ذی‌ربط بر اساس قانون یک ماه فرصت دارند آنها را بررسی و نتیجه آن را نهایتاً تا ۲۳ شهریور به ما اعلام کننند.

وی افزود: در صورت تأیید کلیه مدارک توسط این نهادها، یک کد رهگیری در اختیار متقاضیان داوطلبی مجلس قرار خواهد گرفت تا بتوانند از ۲۷ مهر لغایت ۳ آبان به‌صورت الکترونیکی برای کاندیداتوری ثبت‌نام کنند؛ چنانچه یک یا برخی از این نهادها گواهی متقاضیان را تأیید نکنند، متقاضیان تا ۲۶ مهر فرصت اعتراض به نتیجه اعلامی را دارند.

اسلامی با بیان اینکه ۲۸۱ نفر از نمایندگان مجلس یازدهم در انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی پیش‌ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: ۱۴ درصد از متقاضیان را زنان تشکیل می‌دهند که به ترتیب مربوط به استان‌های البرز، تهران، قزوین، خراسان شمالی و خراسان رضوی هستند؛ این میزان نسبت به سال ۱۳۹۴ (انتخابات مجلس دهم) بیش از ۲ درصد افزایش یافته است.

وی همچنین اظهار کرد: هزار و ۸۲۴ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس را هموطنان اهل سُنّت تشکیل می‌دهند که نسبت به سال ۹۴ (۹۳۵ نفر)، افزایش حدوداً دو برابری داشته است.سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در پیگیری‌های حضوری و غیرحضوری مشخص شد که نهادهای نامبرده، در حال صحت‌سنجی هستند و بخش اعظم کار صورت گرفته که امیدواریم نتایج در زمان مقرر اعلام شود تا به‌موقع به متقاضیان داوطلبی ابلاغ کنیم.

عکس انتخاباتی در کرج

ما در آتلیه مهرداد میرزایی آماده عکاسی انتخاباتی از شما کاندیداهای عزیز که در شهر کرج حضور دارید هستیم.

کرج / جهانشهر / بلوار مولانا ساختمان آرشام طبقه سوم واحد ۳۰۲
برای دریافت لوکیشن بر روی لینکهای زیر کلیک کنید

Subscribe
Notify of
1 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments

عکس انتخاباتی

error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید