Flat Preloader Icon mehrdad studio

ایده های عکاسی نوزاد در منزل


 آتلیه مهرداد میرزائی در جهانشهر کرج با امکانات تخصصی در زمینه عکاسی نوزاد در کرج،  فعالیت می نماید. در این مقاله با ایده عکاسی نوزاد در منزل آشنا می شوید. بسیاری از والدین با این فکر که عکاسی در منزل امنیت بیشتری برای نوزاد دارد و یا متولد فصول سرد سال هستند عکاسی در منزل را ترجیح می دهند. یکی از ایده های عکاسی از نوزاد, عکسبرداری حالت و زوایای مختلف است.

اما برای عکاسی نوزاد چه چیزهایی را باید بدانیم:

۱. شناخت آناتومی نوزاد بسیار ضروری است.  اگر تخصصی در این زمینه ندارید فیگورهای سخت یا انواعی از عکاسی نوزاد که توسط پارچه جمع و پیچیده شده است را در منزل انجام ندهید. کسانی که در آتلیه تخصصی نوزاد کار می کنند ساعت ها دوره دیده اند. ماساژ نوزاد می دانند (جهت ایجاد خواب عمیق تر). مفاصل و زمان های مناسب عکاسی را به صورت علمی و تجربی می دانند.
۲. دمای محیط برای اتاق نوزاد ۳۲ تا ۳۵ درجه است  اما با توجه به اینکه عکاسی نوزاد معمولا به صورت برهنه است بهتر است این دما حدود سی و هفت درجه باشد.
۳. از الیاف ضد حساسیت استفاده کنید. آتلیه نوزاد مهرداد میرزایی از انواع الیاف Without causing allergies یا فاقد مواد آلرژی زا استفاده می کنند
۴.  استفاده از فلاش های استاندارد آتلیه های تخصصی نوزاد فقط در حالت خواب عکاسی می کنند. استودیو های عکاسی آگاه حتی در حالت خواب هم نور را  پخش شده استفاده می کنند که خیال شما را به لحاظ ایمنی نوزادتان جمع می کند. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر عکاسی نوزاد

آتلیه تخصصی نوزاد در کرج

آتلیه‌ تخصصی نوزاد یک سرویس عکاسی حرفه‌ای برای نوزادان میباشد. آتلیه‌مهرداد میرزایی با استفاده از تجهیزات و تجربه‌ی خاص در زمینه‌ی عکاسی نوزاد، به تولید عکس‌های زیبا و ماندگار اختصاص داده‌اند.

آتلیه‌ تخصصی نوزاد مهرداد میرزایی عموماً چه تجهیزاتی دراختیار دارند:

۱.تجهیزات خاص: این آتلیه‌ها دارای تجهیزات عکاسی حرفه‌ای مانند دوربین‌های حرفه‌ای، نورپردازی گوناگون، تجهیزات صوتی و ویدئویی مناسب و غیره می‌باشند تا به بهترین شکل ممکن عکس‌های نوزادان را بگیرند.
۲.فضای مناسب: آتلیه‌ نوزاد دارای فضاهایی هستند که برای تولید عکس‌های نوزادان متناسب هستند. این فضاها عموماً با آرایش تمیز و مورد علاقه‌ی نوزادان طراحی شده‌اند.
۳. استودیوی زمینه: آتلیه‌های تخصصی نوزاد با استفاده از زمینه‌ها و دکوراسیون‌های اختصاصی، محیط مناسبی برای تولید عکس‌های شگفت‌انگیز و زیبا ارائه می‌دهند.
آتلیه‌ تخصصی نوزاد مهرداد میرزایی عموماً چه تجهیزاتی دراختیار دارند:
۱.تجهیزات خاص: این آتلیه‌ها دارای تجهیزات عکاسی حرفه‌ای مانند دوربین‌های حرفه‌ای، نورپردازی گوناگون، تجهیزات صوتی و مناسب و غیره می‌باشند تا به بهترین شکل ممکن عکس‌های نوزادان را بگیرند.
۲.فضای مناسب: آتلیه‌ نوزاد دارای فضاهایی هستند که برای تولید عکس‌های نوزادان متناسب هستند. این فضاها عموماً با آرایش تمیز و مورد علاقه‌ی نوزادان طراحی شده‌اند.
۳. استودیوی زمینه: آتلیه‌های تخصصی نوزاد با استفاده از زمینه‌ها و دکوراسیون‌های اختصاصی، محیط مناسبی برای تولید عکس‌های شگفت‌انگیز و زیبا ارائه می‌دهند.
۴.دانش مالی: آتلیه تخصصی مهرداد میرزایی در این آتلیه‌ ایده‌های خلاقانه‌، لباس‌ها،ودکور های متنوی خود در ضمینه عکاسی نوزاد به کار می‌گیرند.
۵.تجربه: عکاس نوزاد باید تجربه کافی در زمینه عکاسی نوزادان داشته باشد. آنها باید از طریقه کار با نوزادان، از جمله نگهداری و راهنمایی در حالت‌ها برای بهترین نتیجه ممکن آگاهی داشته باشند.

آتلیه مهرداد میرزایی| عکاسی از نوزاد در کرج|
تم نوزادی | آتلیه نوزاد مهرداد میرزایی | دکور نوزاد | آتلیه نوزاد |
عکس نوزاد | آتلیه تخصصی نوزاد |

زمان اختصاصی ۳ ساعته برای عکاسی از هر نوزاد

آتلیه نوزادمهرداد میرزایی به‌دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن هر نوزاد و احتمال نخوابیدن و بی‌قراری نوزادها، یک نوبت سه ساعته را در اختیار هر خانواده قرار می‌دهد تا در زمان کافی و فضایی به دور از استرس، عکس‌­هاخوبی از نوزادان در آتلیه داشته باشند.

آتلیه نوزادی مهرداد میرزایی | آتلیه نوزاد در کرج | تم نوزادی |
عکس نوزادی / عکس نوزادی در کرج / آتلیه نوزاد مهرداد میرزایی/

بهترین زمان برای عکاسی نوزادی

بهترین زمان عکاسی نوزادی از ۱ تا ۲۱ روزگی می باشد . چون در این محدوده زمانی سلول های عصبی و آگاهی نوزاد هنوز به تکامل نرسیده و به دلیل شرایط خاص عکاسی نوزاد که حتما باید در هنگام خواب انجام شود. بهتر است که در زمان تعیین شده عکاسی کنید تا بهترین بازدهی و نتیجه را از عکاسی نوزاد خود بدست اورید

ایده عکاسی نوزاد

عکس هایی با برادر یا خواهر بزرگتر:

اگر این نوزاد فرزند دوم یا سوم شماست مطمئن باشید که از اولین ملاقات خواهر و برادرهایش با او هم عکس بگیرید. چه چیزی شیرین تر از خیره شدن یک خواهر یا برادر بزرگتر بهنوزادقنداق شده اش است .

ایده عکاسی نوزاد – جزئیات لطیف را از دست ندهید!

فرزند شما به سرعت رشد می کند  چند تا عکس هم از نزدیک از انگشت  پا، انگشت نازک دست، دو گوش کوچولو و یک بینی به اندازه ی دکمه ی او بگیرید.

یک قنداق با نمک همراه با سبدها و کاسه ها:

ورود او را به وسیله ی قنداق کردنش با یک پتوی کتان و قرار دادن او در یک سبد یا کاسه یا هر ظرف دیگری برای گرفتن یک عکس جدید جشن بگیرید. چند نمونه از ایده عکاسی نوزاد در سبد و قنداق را با هم ببینیم.


آیا دمای فضای آتلیه شما برای نوزاد مناسب است ؟

بله

محیط آتلیه تمیز و بهداشتی است؟

بله

وسایل و دور پیچ هایی که برای نوزاد استفاده میشه تمیزه ؟

بله

بهترین زمان عکاسی نوزاد کی هست ؟

۱تا ۱۵

چه چیزهایی باید همراه ما باشه برای عکاسی نوزاد؟

هیچ چیزی نیاز نیست از لباس و اکسسوار فقط پستانک , شیر , و پوشک بچه

قیمت عکس نوزاد هر قطعه چند می باشد ؟

۱۶.۲۱ هر یک قطعه ۳۰۰۰۰۰ هزار تومان و ۲۰.۳۰ هر یک قطعه ۳۵۰۰۰۰ هزار تومان

Subscribe
Notify of
27 نظرات مشتریات آتلیه مهرداد میرزایی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام.من واقعا خوشحالم ک اتلیه مهرداد میرزایی رو انتخاب کردم…کیفیت عکسها بی نظیر.انتخاب ژست فوق العاده…آقای میرزایی وهمسرشون بسیار صبور و مهربون.هر چی از اخلاقیاتشون بگم کم گفتم
ان شاالله همیشه موفق وموید باشید

ممنون از پیام زیبا تون

چه از نظر فنی در مورد عکاسی ,از نظر لباس ,از نظر تم های مختلف ..همه عالی و‌درجه یک
برخورد و‌رفتار و‌مشتری مداری هم عالی
سپاس بینهایت از شما‌که لحظه های قشنگمونو با عکس خاطراتی ماندگار کردید🙏🙏😇🧚🏼

من عروسی ٫وبارداری،تولد پسرم از نوزادی تا یکسالگی و‌کنار شما بودم و خوشحالم از این با هم بودن❤️❤️❤️🧚🏼

گروه عالی و‌مجرب
فضای تمیز و‌ تنوع لباسهای بینظیر
من عکسهای دخترم ماهلین وقتی میبینم واقعا لذت میبرم
ممنونم از گروه فوق العاده آتلیه مهرداد میرزایی

سلام ، تیم واقعا عالی وحرفه ای هستین من برای عکس نوزاد و بارداری اوندم و کادتون فوق العاده بود

شما بهترین عکس هارو از آتریسای عزیزم به یادگاری برام گرفتین

شما بهترین هستیم ممنون از وقتی که میزارین برای مشتری ها

سلام به تیم حرفه ای آقای میرزایی ممنون که همیشه با حوصله بهترین عکس هارو میگیرین من که به شخصه کارهاتون رو دوست دارم انشالا همیشه موفق وموئید باشین

ممنون از شما

سلام.من از عکس های برسام و بارانا (شکری)راضی بودم خیلی.اما متاسفانه چندیدن بار تماس گرفتم و گفتم و پیامک ارسال کردم گه عکس های گیفت کوچک واسم چاپ نکردید که گفتن چاپ میکنیم ولی هنوز که هنوزه خبری نشده.

پیامک در بیشتر مواقع بخاطرمشکلات مخابراتی دیده شده ارسال نشده تماس بگیرید و پیگیری کنید

ازنظربنده فوق العاده حرفه ای هستین والبته خوش اخلاق وکاربلدامیدوارم باتیم شماخاطره های خوبی برای خانوادم ثبت کنیم وقطعاالویت من انتخاب شماست💜

تیم حرفه ای و بسیار با اخلاق و صبور

درود بر شما

از اینکه همیشه عالی هستین سپاسگذارم

با سلام
واقعا کارتون حرف نداره،من و همسرم برای اولین سالگرد ازدواجمون اومدیم پیش شما ،هم کارتون و هم برخوردتون عالی بود، و شدیم‌مشتریه دائمتون❤❤❤
همیشه بدرخشید❤

واقعا تفاوت رو میشه توکارهای شما احساس کرد
بی نظیر از لحاظ کیفیت – محیط – برخورد و پیگیری کار با مشتری – پرسنل و …..
سپاس از زحمات شما.

ممنون و سپاس از شما دوست عزیز

شما بهترینید تو زمینه نوزاااد
من از بارداری تا اخر لحظات لنا با شما هستم 💕

ممنون لنا عزیز ما هم خوشحالیم با شما هستیم

کارهاتون بی نظیره ممنون از شما که با صبر وحوصله وقت میزارین برای مشتری هاتون

ممنون از پیام زیبای شما

شما خیلی صبورید تو عکسبرداری از نوزاد،و این خیلی خوبه

عکسهای اسپرت دخترم فوق‌العاده شده .ممنون از آقای میرزایی

ممنون از شما

من دخترم و‌نوزادی بردم برای عکاسی بسیار با حوصله ‌‌صبور بودن و کلی عکسهای خوشگل از دخترم گرفتن مننون از آقای میرزایی و‌همسرشون

خیلی خوب و روان بود

error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
27
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید