Flat Preloader Icon mehrdad studio

عکاسی با تم نوروز

عکاسی با تم نوروز : با نزدیک شدن مناسبت ها عکاسی های مناسبتی برای کودکان انجام می گردد. همچنین عکاسی کودک با دکور نوروز یا هفت سین یکی از  عکس های مناسبتی می باشد. که در آتلیه های متنوع با دکورهای مختلف چیده می شود تا از بهارهای کودکان به یادگار بماند.

عکاسی با تم نوروز ۱۴۰۳ در کرج

باعث خوشحالی که به شما در انتخاب تم عکاسی برای نوروز ۱۴۰۳ کمک کنم. تم نوروز می‌تواند متنوع و گوناگون باشد، اما در زیر چند ایده برای عکاسی با تم نوروز ۱۴۰۳ را ذکر کرده‌ام:

۱. تم رنگی: انتخاب چند رنگ زنده و جذاب برای عکاسی می‌تواند تم نوروز را برجسته سازد. می‌توانید با استفاده از لوازم تزیینی رنگارنگ، پرده‌ها، لباس‌های جشنواره‌ای و گل‌ها، صحنه‌های زیبا و شادی را بسازید.
۲. تم عروسک‌های سنتی: در ایران، عروسک‌های سنتی مانند حاجی‌فیروز، عمو نوروز و هفت سین نقش مهمی در جشن نوروز دارند. می‌توانید از این عروسک‌ها در عکس‌های خود استفاده کنید و صحنه‌های مرتبط با این عروسک‌ها را ایجاد کنید.
۳. تم طبیعت: استفاده از طبیعت و مناظر زیبا می‌تواند تم نوروز را به خوبی نشان دهد. می‌توانید در باغ‌ها، پارک‌ها یا مناطق طبیعی عکس‌هایی با پس‌زمینه زیبا بگیرید و از عناصر طبیعی مثل گل‌ها، درختان و نور خورشید برای ایجاد صحنه‌های زیبا استفاده کنید.
۴. تم خانواده: در نوروز، خانواده‌ها معمولاً با هم جمع می‌شوند و این یک فرصت خوب است تا عکس‌هایی از خانواده خود بگیرید. می‌توانید در محیط خانه، با استفاده از لباس‌های جشنواره‌ای و لوازم تزیینی، عکس‌هایی از لحظات خوشحالی و یادگاری با خانواده خود بگیرید.
مهمترین نکته این است که تم عکاسی را با تم نوروز ترکیب کنید و برای ایجاد عکس‌های خاص و متمایز از دیگران، خلاقیت خود را به کار ببندید.

ژست عکس نوروزی | عید نوروز | ژست کودکانه نوروزی|
عکاسی با تم نوروز | عکاسی عید نوروز| آتلیه مهرداد میرزایی

تم نوروز نوزادی

عکاسی با تم نوروز همراه با لباس

لباس تم نوروز مادر و فرزند متعلق به آتلیه می باشد . عکاسی تم نوروز ۱۴۰۳

عکاسی نوروز 1403 | تم نوروز 1403 |

لحظه تحویل سال نوروز ۱۴۰۳

لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ شمسی به ساعت رسمی ایران برابر است با ساعت ۶ و ۳۶ دقیقه و ۲۶ ثانیه روز چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ شمسی ۲۰مارس ۲۰۲۴ میلادی ۹ رمضان۱۴۴۵ قمری زمان آغاز هر سال شمسی در تقویم ایران همزمان با لحظه رسیدن خورشید از نقطه اعتدال بهاری صفر گردد.
اگر نوروز ۱۴۰۳ سال جدید قبل از لحظه ظهر باشد همان روز اول فروردین یا نوروز است

دکور عید نوروز برای آتلیه

عکس نوروزی |تم نوروز دخترانه | عکاسی از تم عید نوروز
عکاسی نوروزی در کرج | عکس دونفره با تم نوروزی
عکاسی مادر و فرزند با دکور نوروز ۱۴۰۳
عکاسی با دکور نوروز در کرج |
تم نوروزی ۱۴۰۳

عکاسی با دکور نوروز در کرج

عکاسی از نوروز ۱۴۰۲(تم و دکورعید ) در استودیو مهرداد میرزایی

آتلیه مهرداد میرزایی با بیش از ۲۰ سال سابقه درعکاسی یکی از بروز ترین آتلیه هایی است که همیشه با دکورهایی متنوع ، خلاق و غیر تکراری پذیرای خانواده های عزیز می باشد. تا آنجایی از کل شهرکرج و حتی حومه مراجعینی برای خود داشته است. دکور امسال با عنوان (خرید سفره هفت سین) یکی دیگر از نمونه های این دکورسازیهای زیبا است.در ضمن آتلیه مهرداد میرزایی هم برای خانواده ها چیدمان دکورنجام داده هم کودک در سه نوع دکور ضمن سپاس و تشکر از همراهی علاقه مندان به عکسهای مناسبتی خواهشمندیم، در زمان عکسبرداری حتما لباسهایی با رنگ سرد مثل سبز، آبی و … به همراه داشته باشید. البته این امر سلیقه ای می باشد و می توان از لباسهایی با رنگهای گرم نیز استفاده نمود.


چیدن هفت سین ۱۴۰۲

چیدن هفت سین برای یک عکس به یادماندنی از نوروز ۱۴۰۲ در کرج یکی از رسوماتی است که برای سال نو انجام میگیرد.

حیوان سال ۱۴۰۲ خرگوش میباشد .

متولدین سال خرگوش شادترین و خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل،‌بردبار و کمی بلند پرواز هستند که هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می کنند. هیچ کس نمی تواند آنها را دست کم بگیرد، زیرا همراهان خوبی هستند و می دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.


عکاسی با تم نوروز ۱۴۰۱


در واقع عکاسی  کودک با دکور نوروز یا هفت سین یکی از عکس هایی است که والدین زیادی طرفدار آن بوده و به آتلیه عکاسی کودک مراجعه می نمایند. چرا که این عکس در آینده یک نوستالژی زیبا از سالهای زندگی کودک را تدایی می کند.

عکس کودک با هفت سین یا دکور نوروز می تونه در خونه انجام بشه اما عموما نور کافی ، تجهیزات ، کیفیت و دانش عکاسی در عکس حرف اول را می زند. اما عموم عکس هایی که در خانه گرفته می شود در این زمینه ها  قابلیت چاپ ندارند. از همین روکه والدین نیز برای ثبت یک عکس با کیفیت که در آینده هم کیفیتی قابل قبول  و دارای ارزش بیشتر باشد ترجیح می دهند به آتلیه کودک رفته و عکس نوروزی فرزندان را بگیرند.

شما برای اینکه بدانید دکور نوروزی آتلیه مهرداد میرزایی، با سلایق شما همخوانی دارد . می توانید از قبل تم نوروزی یا هفت سین آتلیه کودک را ملاحظه نمایید و در صورت تایید برای رزرو وقت اقدام فرمایید.

بهترین آتلیه عکس نوروزی یا هفت سین از کودک

در واقع مفهوم بهترین در اینجا رنگ و بویی دیگر دارد دکور باید با سلیقه شما همخوانی داشته باشد اما تجهیزات نور پردازی طراحی و ادیت عکس ها می تواند تعریف بهترین را داشته باشد چرا که باید عکاسی با تم نوروز از لحاظ حرفه ای قابل قبول باشد. با دیدن نمونه کارهای آتلیه کودک می توانید راحت تر تصمیم بگیرید. برای دیدن عکس های مناسبتی و همچنین عکس های نوروزی و هفت سین آتلیه کودک کرج کلیک کنید.


با تمام تمهایی نوروز که داخل سایت هست میشه عکاسی کرد ؟

تم نوروز چون هر سال متفاوت چیده میشود نه .

هر سال تم جدید نوروز چیدمان میکنید ؟

بله

تم نوروز برای بزرگ سال هم دارید ؟ یا فقط برای کودک تم نوروز چید مان میکنید ؟

هم کودک و هم بزرگ سال

هر سال برای نوروز چند تم چیدمان میکنید یا یکی ؟

چند تم مختلف

قیمت عکس کودک هر قطعه چند می باشد ؟

هر قطعه عکس ۱۶.۲۱ . ۳۰۰ تومان و ۲۰.۳۰ . ۳۵۰ تومان می باشد

Subscribe
Notify of
0 نظرات مشتریات آتلیه مهرداد میرزایی
Inline Feedbacks
View all comments
error: امکان کپی برداری وجود ندارد !!
0
Would love your thoughts, please comment.x
پیمایش به بالا
با ما تماس بگیرید